A szakma is elismerte a szállodát
2017.12.05, Kedd
A szakma és a vendégek véleménye alapján kapta meg a Szallas.hu portál ez évi minőségi díját a zamárdi Hotel Wellamarin. A szálloda a kategória első helyét érdemelte ki a rangsorban. Nemcsak a szobák felszereltségének kell megfelelni a magas igényeknek, hanem minőségi wellness-, valamint éttermi szolgáltatást is szükséges nyújtani. Ezek együttese adja a szálloda minőségét - mondta Kiss Annamária, kommunikációs-és marketingvezető.

Kiss Annamária, kommunikációs- és marketing vezető, Hotel Wellamarin:
Fontos az ágynál ugye a matracnak a minősége. Bármennyire is szép a szoba, hogyha az ágyon nem lehet kényelmesen pihenni és nem tudja az ember az éjszakát átaludni.

Ahogy fontos az is, hogy mekkora tere van a vendégeknek a szobában, a csomagjaikat kényelmesen el tudják-e helyezni - mondja a zamárdi szálloda kommunikációs- és marketingvezetője. A Szallas.hu, online szállásközvetítő portál idén is díjazta a hazai hoteleket. Minőségi díj kategóriában az első helyet ítélte oda a balatoni szállodának. Kiss Annamária szerint két összetevője van ennek az elismerésnek.

Kiss Annamária, kommunikációs-és marketingvezető, Hotel Wellamarin:
Egyrészt van nekik egy szakmai zsűrijük, akik egyrészt cégen belülről, másrészt olyan más cégek vezetőiből kerültek ki, akik ebben az iparágban dolgoznak. Illetve az ő oldalukon közzétett vendégvélemények és a pontozás az, ami a másik pillérét adja a díjnak. És gyakorlatilag ennek a kettőnek az összességében kerültünk ki első helyen mi.

A szállodába főként magyar vendégek foglalnak, így az ő igényeiknek kell főként megfelelni, mondja Kiss Annamária. A szoba és a wellness minősége mellett az éttermi szolgáltatás is kiemelten fontos. Hozzátette: ez a díj az eddigi munka elismerése, amely további célokra sarkallja a hotel vezetését.

Kiss Annamária, kommunikációs-és marketingvezető, Hotel Wellamarin:
Azt gondolom, hogy egy első hely magasra teszi a lécet, nyilván van hova tovább. Tehát van egy év szállása, ami egy nagyon-nagyon, még ennél is összetettebb és komplexebb díj. Nyilván majd azt is egyszer szeretnénk elhozni, tudjuk, hogy ezért még nagyon sokat kell tennünk.

Folyamatosan fejlesztik is a szállodai szolgáltatásokat, legutóbb például okos telefonokkal látták el a szobákat, hogy a vendégek az eszközök segítségével korlátlanul internetezhessenek, valamint informálódjanak, nem csupán a hotelről, hanem a környék látnivalóiról is.

(Somogy TV, Híradó)

 

Hozzászólás: